Tiger & Blaze

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Maija - 18 januari 2014 19:07

Nu har det ekat tyst här ett tag. Jag har varit mitt uppe i slutspurten inför examen. Nu är det stressigaste över och det mesta överstökat. Hundarna har fått ta det mycket lugnt. Tiger återhämtade sig mirakulöst på måndagen och behövde ingen rimadyl den dagen eller senare    Det var jobbigt att sitta och plugga med energiknippet Blaze som dessutom inte fick leka med andra (på grund av smittorisken), men inför den andra vågen så kunde han det och det var guldvärt att bara kunna gå ut och släppa honom med kompisarna och sen var han trött. Vi har inte riktigt tränat så mycket, Blaze har lyckats ta ett helt varv runt klossen (men bara en gång) och Tiger har lärt sig "stå" (som han hade glömt bort).


       

Igår var vi ute och busade i solen och idag var det storbus på kvällen. Imorgon ska vi till Storvreta för mer bus och långpromenad (men jag tror tyvärr att Tiger ska få stanna hemma). Träningen ska vi sätta igång med från och med nästa vecka och det gör mig mycket glad, träningsnarkoman som jag är.

           

I veckan kom en bok jag beställt. Den var okej, lite väl basic för mig som spårat tidigare, men den var billig och värd att köpa. När snön försvinner så kör jag igång med mitt och Tigers alldeles egna projekt   

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards