Tiger & Blaze

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Maija - 7 september 2011 18:45

I måndags var vi på första träffen i valpkursen. Där mötte vi Ninja, Dori och Gimli som han kände sen tidigare. Och några fler valpar, Tiger var så glad. Jag hade vilat honom hela dagen inför kursen men vi hade teori i över en timme så det var lite svårt att sitta still så länge. Alla verkar snälla och jag tror det kommer bli väldigt roligt. Vi pratade om belöningar och lite vad klickerträning innebär. Kvällen avslutades med lek utomhus med favorit leksakerna som vi tog med som första läxa. Jag var imponerad över att Tiger stannade kvar hos mig, han sprang till Dori en gång och Ninja en gång men han kom direkt när jag ropade. Vi hade med oss kongen med snöre och fåret. Det är lite svårt att få honom att inte kampa. Tigers molarer är väldigt lösa och han får ont när han drar för mycket. Då vi inte kan kampa har vi haft lekpass med fokus på gripa och komma tillbaka      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards