Tiger & Blaze

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Maija - 1 augusti 2013 19:56

Idag har vi varit och tränat på klubben för första gången sen april! Vi tränade med Sussi och gänget och med Matilda och Tempo. Sist vi var där efter bara två veckors vila var Tiger helt övertaggad och jag var spänd på att se hur han skulle bete sig. Men han var så himla duktig, han var självklart glad att vara där och träna på "riktigt" men kunde jobba på bra    Det enda som störde var vädret, när vi skulle starta var det som om någon hade satt på en kran, det bara öste ner, sen helt plötsligt var det sol en stund, sen blev det grått och på några sekunder så öste det ner igen. Det blev inga spår eller rapportträning men vi hann alla träna lite lydnad/freestyle/trick. Tiger fick jobba på stadga, vända och frontarbetet. Sen provade jag tre olika leksaker att ge honom och testa hur vild han blev. Bollen var bäst eller sämst (hur man nu ser det) för jag kastade den till honom och sen kunde han gå runt med den i munnen och vara lite mallig. Wobbakongen blev han lite för vild av och sprang runt i cirklar med den i munnen. Tiger är iaf så nöjd och både han och jag har sovit en timme sen vi kom hem

                                             

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards