Tiger & Blaze

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Maija - 9 augusti 2011 17:30

Idag åkte vi till stadsparken igen, denna gång följde Yrja med. Jag var lite orolig för hur det skulle gå. Yrja stressar upp sig så mycket när hon åker buss och är på nya platser och när hon stressar tror Tiger att hon busar = kaos i kopplet. Men det gick över förväntan, Yrja stressade en del på och av bussen och de första minuterna på stan men sen var det lugnt och Tiger brydde sig inte alls   Tiger kom på att "vattenkoppen" var en alldeles perfekt leksak Jag gömde den i väskan och sen tog jag fram kongen Men Tiger gick och snodde den igen    Tiger och Yrja kampade med kongen jättelänge. Det är så roligt att se Yrja kampa. Det är först nyligen som hon har börjat kampa med oss men hon håller inte på så länge och speciellt inte med Tiger Tiger hade tid att ligga i mitt knä och vara söt en stund innan det började regna rejält. En halvtimmes väntan på bussen och nu sover båda hundarna gott       

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards