Tiger & Blaze

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Släktträff i Gävle

Av Maija - 18 augusti 2011 19:59

Idag har vi varit i Gävle för att träffa mamma Hope, syster Emmi, bror Jasper och morbror Zanto    Tiger har fått rutin på att åka tåg nu och somnade på en gång. Annika hämtade oss i centrum och vi körde till Gävle brukshundklubb så att alla kunde leka. När alla hundar kom ut ur bilen såg Tiger lite snopen ut, det skälldes och peps för fullt. Lilla Tiger är inte van med så mycket liv, men spännande var det!  Syster och mamma var lite läskiga när de morrade på honom, och Zanto var stooor. Men han gör sig värre till än vad han känner   Han hade jättekul och var helt slut när vi åkte därifrån. Nu sussar han sött hemma och han orkade knappt gå hem från bussen. Nu hoppas jag han vill vila imorgon innan vi åker på semester till Småland på lördag.   Mamma liite läskig, bäst man lägger sig ner och ser extra söt och liten ut Jaga syrran vågade han göra "Pussa Zanto så att han tycker om mig" Tindra och Jasper leker Valpar som tigger godis  

 
 
Liz och Zanto

Liz och Zanto

18 augusti 2011 20:25

KUL att få träffa er, hoppas vi syns fler gånger. Vilka fina kort du har knäppt. Ha de så bra

http://ajzan.cybersite.se/startsida.html

Maija

26 augusti 2011 18:04

Det var jättekul att träffas :D Tack för länken om hur jag ska klippa och fixa Tigers päls!

 
Sussie

Sussie

20 augusti 2011 17:05

Vad kul med släktträff! Kanske morbror Magic och Tiger kan träffas någon gång? :)

http://www.freestylehundar.se

Maija

26 augusti 2011 18:05

Ja det tycker jag verkligen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maija - 2 februari 2014 21:10

Nu lämnar jag bloggplatsen och har startat upp en ny blogg på weebly. Hoppas ni tittar in där! (Denna blogg får ligga kvar då det tyvärr inte går att exportera inläggen)   http://allroundaussie.weebly.com/ ...

Av Maija - 30 januari 2014 21:14

Efter ett litet uppehåll med klossen (betoning på litet) så har jag tänkt att han kan ju verkligen nästan ta ett varv, ska jag pusha honom? Ikväll körde vi snabbt en omgång som vi brukar och det gav inga framsteg, efter en paus kom tre riktigt goda g...

Av Maija - 28 januari 2014 11:32

Idag så kollade jag på mina mål och blev påmind om att vi inte tränat kedjor alls, trots att det var ett viktigt mål för dessa två veckor. Jag började med att tänka att vi har ju inte tränat ute så mycket (som en liten ursäkt) för att snabbt påminna ...

Av Maija - 26 januari 2014 20:13

Jag brukar inte skriva så mycket om mig själv i bloggen men jag måste få dela med mig av det här. Nu är jag färdig veterinär   och igår var det examensfest med ceremoni i vackra Uppsala universitets aula och sen middag och bal på slottet. Efter en lå...

Av Maija - 22 januari 2014 23:03

Idag har vi varit ute på en riktig långis i solen. Tiger fick prova en lösning på sina tossor, att använda vetrap för att fästa dem. Det gick bättre än utan men höll inte länge innan allt lossnade. Tiger får ont i sina tåleder när snön ligger på, jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards