Tiger & Blaze

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Maija - 9 november 2011 20:38

Nu är vi hemma från vår första onsdagsträning. Vi har bara varit på bk någon gång förut när han var liten, det har liksom inte varit aktuellt att begära att han ens skulle kunna sitta tyst där förrän nu.


Han var riktigt grym på filten! Ett tag var det lite väl många hundar nära honom som pep, skällde och morra men då la han sig i mitt knä. Ett tag blev han såpass att han satte sig upp. Jag tog en paus med honom och när vi kom tillbaka var det klockrent. Lite spänd i nacken med ändå lugn. Jag tänkte till och med ta upp honom för att köra tre handtargets, men då kom två nya hundar som skulle träna där. Vi slutade på topp och detta ska vi se till att komma iväg på oftare  En tjej vi träffade tittade till och med honom i munnen och det var han så nöjd med, all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet  


 

Gårdagens utsikt från balkongen

 

Tiger har fått en ny leksak idag, kunde inte hålla mig. Ingen är så bra på att retas som Tiger och här är Yrja offer.        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards