Tiger & Blaze

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Maija - 29 april 2013 13:02

Nu är Tiger spänd igen. Han var väldigt sprallig igår, han låg i mer i spåret, han trippade på stället när vi gick sakta och höll sig inte lugn när han såg sina kompisar på området. Vi tog det ändå väldigt lugnt igår, så jag blir orolig över att han så lätt blir spänd igen. Det ökar risken att det är något underliggande som orsakar det. Jag är orolig men försöker låta bli. Det är iaf läge att avboka alla aktiviteter för första halvan i maj. Igår var han mer spänd på vänster sida och bara lite på höger. Jag har börjat massera honom genom att försiktigt smeka över hans muskler, då ligger han och blundar. Så fort jag lägger för mycket tryck över hans muskler så öppnar han ögonen och ser spänd ut, så han är väldigt tydlig med när han tycker det är skönt och när han inte tycker det. Planen nu är att ta det väldigt lugnt tills fredag så får jag diskutera med sjukgymnasten hur vi ska fortsätta.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards