Tiger & Blaze

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Maija - 1 januari 2012 17:59

Nu är Tiger och jag hemma i Uppsala. Det är jätteskönt att vara hemma igen och Tiger är glad för att träffa Yrja och husse. Nyårsafton flöt förbi obemärkt. På dagen var vi hos mormor och åt god lunch och fikade, sen åkte vi hem med pappa och tittade på film. Vid tio tiden när vi var ute så var det några som sköt raketer precis bredvid oss, jag blev lite arg för de kunde ju väntat tills vi gått förbi. Tiger skällde när det lyste på himlen och jag blev väldigt orolig för att han skulle bli rädd. Men jag hade inte behövt oroa mig, inte bara sov han hela kvällen men vid tolvslaget när det small så jag trodde att väggarna skulle gå sönder så lyfte han inte ens på huvudet. Han låg under sängen och allt jag hörde var ett lite irriterat knorrande för att det inte var tyst när han skulle sova  

 

Jag måste rekommendera alla att gå in på puppypeaks ! Det är Susan Garrett som äger den sidan och hon laddar upp massor av filmer från hennes vardag då hon tränar sin valp Swagger. Det är en betaltjänst som jag inte har men den här veckan så delar hon med sig av ett web-seminar (gratis!!) som jag tyckte var bra   Jag brukar titta på hennes youtube-sida på filmer..


Åh jag glömde nästan, igår hittade jag en fästing på Tiger!! I december, det har jag då aldrig varit med om

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards